Ge mig då kyckling, det gillar jag mest.

bluuuuääärrggghhh.
Typ så mår jag nu.

Men jag är taggad som fan på att gå ut. Så sjukdomen får vänta ett tag, den lär nog inte försvinna någonstans.
Det blir väl kanske bara ett par öl med grabbarna. Men vi får se, kanske blir kul.

Jag agerade "proffesionell fotograf" igår, då de lokala hjältarna "Playboys" skulle fotografera omslag till sin Rimbo HK-singel. Det blev en kort men otroligt underhållande fotosession. Jag menar, fem fullvuxna män och en knapp 18-årig grabb utklädda till tjejer i handbollskläder. Låt säga att det var någorlunda svårt att koncentrera sig på fotograferingen. En extra eloge till stoffe för den otroligt naturtrogna utstyrseln.

Min semidövhet har fortfarande inte gått över. Jag använder bloggen för att få ut frustrationen då mina nära och kära har gjort klart att en långsam död väntar mig om jag inte slutar tjata om mitt öra. MEN DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT.
Har dessutom vart sjuk de senaste dagarna. Men jag var sängiggande igår med käften full av värktabletter, så det borde förhoppningsvis vända mot det bättre nu. Och dessutom skall jag ut ikväll, lite sprit rensar nog systemet.

Jag har inte tid att dra några kommetarer till någon tidningsartikel nu. Men jag lämnar med en jävligt kul grej jag såg på aftonbladet TV. Jävla danskjävelunge.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/kult/snorungar/article5446839.ab


Edit: Nöjd nu Kryckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0