Hummmm

Läste precis det här efter lite skummande på nätbilagorna. Tydligen ett par dagar gammal. Jag måste ha missat det.
Jag har haft en hel del åsikter om hela den här Anna Odell-affären och jag orkar inte gå in något djupare på det just nu. Men kortfattat så kan jag säga att jag tycker hon borde skämmas över sig själv. Hon har profiterat på människors medkänsla och inte bara fört polisen och mentalvårdarna bakom ljuset utan också gjort ont värre för de patienter som fanns på psykakuten när hon kom in sparkandes och skrikandes. ART MY ASS...

Anna Odell döms till dagsböter.

Enligt min mening så borde man ha tagit i med hårdhanskarna. Folk måste inse att ett brott inte är mindre allvarligt bara för att det gör i konstens namn. Men detta visar ju bara på hur jävla mesigt vårat straffsystem är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0