Livet i mono.

Har gått halvdöv i snart två dygn nu. Börjar bli jävligt irriterande.

Jag vet inte om det är en vaxpropp eller om det är någon form av inflammation. Allt talar för det senare då jag har behandlat med revaxör flera gånger utan resultat. Och att det har blivit lite bättre nu sedan jag har börjat köra med alvedon och anti-inflammatoriska tabletter.

Anyways. Det är så jävla jobbigt att bara kunna höra på höger öra. Jag kan inte sköta min skolgång då jag inte kan mixa utan två öron. Och dessutom så kan jag inte lyssna på musik ordentligt... IRRITERANDE. Dessutom så håller jag på att bli sjuk. Är trött i kroppen, har lite ont i huvudet och är allmänt hängig. Men jag har inte tid med det nu, har för många grejer på G.

Tredje avsnittet av True Blood är ikväll. Än så länge är det svårt att säga huruvida serien är någon hit eller inte. Men hittils så har den vart jävla spännande så det bådar gott. Och det är ju en HBO-produktion, så det kan ju nästan inte gå fel.

Jag orkar fan inte mer nu. Återkommer inom kort.

Dagens fem mest lyssnade (utan inbördes ordning):

1. Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath
2. In flames - The Mirror's Truth
3. The Ramones - Pet Semetary
4. Iron Maiden - 22 Acacia Avenue
5. Oasis - Don't Look Back In Anger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0