Testing...testing.. 1-2-3...

Eftersom jag är helt grön när det gäller det här med bloggande så kommer det gå knackigt i början. Men bare with me.

Lika bra att kasta sig in i hetluften direkt.

Enligt uppgifter till Aftonblaskan så har israeliska Maccabi Haifa lagt ett bud på Bojan Djordjic. Maccabi Haifa har nyligen kvalifierat sig till Chapions League gruppspel och vore rent proffesionellt sett ett stort uppköp för Bojan.
Men Bojan har klargjort att han inte är intresserad av en övergång. Han känner sig nöjd i AIK och vill enligt egen utsago inte lämna klubben i sticket efter allt stöd han fått under sin skadedrabbade säsong.

Min personliga kommentar : TACK BOJAN.

Fenomen som detta är inte vanligt i dagens fotbollsvärld. Nu för tiden så går karriär och pengar före klubbkänsla nio gånger av tio. På gott och ont... Men vi i AIK har turen att ha minst två stora AIK-fans på planen, kan vara väldigt välbehövligt i jakten på SM-Guld.

Nu skall jag inte ropa hej än. Bojan kan ju fortfarande bli såld rent teoretiskt, konstigare saker har hänt. Men jag lovar att jag skall personligen äta upp bojans skruvdobbar om han inte spelar kvar i AIK i oktober.

Aftonbladet - Djordjic jagas av Champions League klubb


Next Topic.

Såg återigen en utdragen diskussion om svininfluensan imorse på SVT.
Det diskuteras vaccin hit och pandemi dit. Ena sekunden så är gravida kvinnor de mest utsatta och andra sekunden så är det ungdommen som skall passa sig. Skräckpropagandan sprider sig som löpeld.

Missförstå mig inte. Jag inser allvaret i situationen. Men samtidigt så måste media kunna ta ett steg tillbaka och fundera på hur situationen skall tacklas. Min åsikt är att om man fortsätter att driva ut åtskilliga spaltmeter om dagen som rör en och samma fråga så bli folk rätt fort avtrubbade.
Kom med något nytt, eller var tyst.

I've caught the Space-fever.

Efter allt snack i media om Fuglesangs andra rymdfärd så har jag blivit halvt besatt av rymden. Alltså inte rymden per say, men resor til rymden och ISS.
Har kollat runt lite på YouTube. Det finns en del jävligt schyssta videos från tidigare uppskjutningar. Och även en del intressant material rörande de mindre lyckade rymdresorna.

Anyways, dom här filmerna får mina armhår att rycka till lite i alla fall. Håll tillgodo.

STS-118 launch from SRB

Shuttle launch from inside orbitor


Vi får väl se hur ofta det blir uppdateringar på den här bloggen. Det beror på hur ofta jag har något att säga, och det är typ.... jämnt. Roger in och Roger ut.

Dagens 5 mest spelade (utan inbördet ordning).

1. Keri Hilson Feat. Chris Brown & Kanye West - Knock You Down
2. Black Eyes Peas - Boom Boom Pow
3. Iron Maiden - Different World
4. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
5. Slayer - Angel of Death

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0